Bokaktuelle Øystein Bonvik og Aina Lemoen Lunde til Sosial direkte

REDAKSJONEN November 6, 2013 0
Bokaktuelle Øystein Bonvik og Aina Lemoen Lunde til Sosial direkte

Hva er egne medier? Og hvordan oppnå suksess med egne medier? Det gir Øystein Bonvik og Aina Lemoen Lunde svar på i sin ferske bok “Suksess med egne medier – Strategier for kanalvalg, innhold og spredning”. Onsdag 6. november intervjues de i Sosial direkte TV (kl. 21-22).

Erfaren PR-operatør

Øystein er en av gründerne i PR-operatørene – et selskap han også ledet i flere år. Han er utdannet avisjournalist og har blant annet vært informasjonssjef i Coca-Cola Norge, kommunikasjonsrådgiver i JKL Oslo og Burson-Marsteller.

Øystein var initiativtaker til den norske PR-prisen Gullkorn – en pris han også hadde prosjektansvaret for de tre første årene.

Øystein underviser i PR og markedskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI og har vært hovedforfatter eller medforfatter av fire fagbøker: «God PR. Norsk markeds-PR i praksis», «Virksomhetens stemme», «Få som fortjent» og «Suksess med egne medier».

Kreativ PR-operatør

Aina Lemoen Lunde er utdannet sivilmarkedsfører og kreativ leder i PR-operatørene. Hun har tidligere vært informasjonssjef i Bryggeri- og mineralvannforeningen samt Cubus/Varner Gruppen. Aina har også jobbet som rådgiver i Burson-Marsteller, Leo Burnett Reklamebyrå og i informasjonsavdelingen i Coca-Cola Norge.

Aina underviser i flere fag på BI, blant annet i PR og markedskommunikasjon. Hun har også skrevet flere fagbøker, bl.a. «God PR» og «Suksess med egne medier» sammen med Øystein Bonvik.

Onsdagens sending

Direktesendingen (kl. 21-22) kan du følge med på her på Sosial direkte sitt nettsted eller på YouTube.