Content Marketing på dagsorden i Sosial direkte

REDAKSJONEN November 6, 2013 0
Content Marketing på dagsorden i Sosial direkte

Egne medier og innholdsmarkedsføring står på agendaen i Sosial direkte i kveld. I tillegg til et intervju med bokaktuelle Øystein Bonvik og Aina Lemoen Lunde, har vi invitert Bjørn Audunn Blöndal fra Bonzaii til å diskutere Content marketing eller innholdsmarkedsføring.

Både i Kampanje og Dagens Næringsliv pågår det nå en debatt om forholdet mellom innholdsmarkedsføring og reklame. I Kampanjes debattspalter har blant andre Bjørn Audunn deltatt.

Ekspert på digital innholdsmarkedsføring

Björn Audunn Blöndal har 15 års erfaring fra ulike roller innen mediabransjen. I de siste fem årene har han jobbet som rådgiver og gründer og har blant annet vært med å starte Kommunikator AS og Bonzaii AS, sistnevnte er et byrå med hovedfokus på digital innholdsmarkedsføring. Bonzaii leverer digitale kundemagasiner til en lang rekke av landets største annonsører og mediebyråer. Bonzaii har levert over 200 utgivelser siden oppstarten.

Tune in onsdag kl. 21-22  her på vårt nettsted eller på vår YouTube-kanal http://www.youtube.com/user/Sosialdirekte