Sosial direkte er med som mediepartner i Social Data Week Norway

Morten Myrstad September 18, 2013 1
Sosial direkte er med som mediepartner i Social Data Week Norway

Sosial direkte er med som mediepartner i Social Data Week Norway, som lanseres i Norge i form av et halvdagsseminar 24. september.

Social Data Week Norway
- Vi ønsker å være med å bidra til å skape gode arenaer for deling og engasjement innenfor digitale og sosiale medier. Derfor har vi gått inn som mediepartner for Social Data Week, som setter søkelyset på et nytt og voksende fagområde, bl.a. gjennom et halvdagsseminar 24. september, sier Morten Myrstad, gründer bak web-TV-konseptet Sosial direkte.

Social Data Week er et globalt eventkonsept som inneholder arrangementer i San Fransisco, New York, Seattle, Melbourne, London, Paris og Oslo. I tillegg til Sosial direkte står The New Company bak Social Data Week Norway, som også har med seg Google Norway og amerikanske DataSift som samarbeidspartnere.

Foredragsholdere på halvdagsseminaret 24. september i Oslo er:
• Toby Potter (DataSift)
• Knut-Arne Futsæter (TNS Gallup)
• Lars Bratsberg (Google Norway)
• Per Christian Eggen (The New Company)
• Morten Myrstad (Sosial direkte og The New Company) er moderator

Høres dette spennende ut? Det er begrensede antall plasser, så meld deg på i dag! For mer informasjon og påmelding:
http://www.thenewcompany.no/events/

Allerede denne uken finner de første globale arrangementene sted. Det startet mandag med et åpningsarrangement i San Fransisco. Her deltok bl.a. kjente eksperter som Robert Scoble, Guy Kawasaki samt norske Jørn Lyseggen fra Meltwater.
Her finner du mer informasjon om Social Data Week globalt:
http://socialdataweek.com/

  • Takin Kroop

    Testing!